Neseniai kiekvienam daugiabučiui namui priskyręs po klientų atstovą, „Mano BŪSTAS“ ženkliai pagerino ir klientų aptarnavimą. Įmonė patobulino nuotolinio klientų aptarnavimo centro veiklą, tad dabar susisiekti su konsultantais bei sulaukti reikiamos pagalbos galima...
Layout A (with pagination)
Atsižvelgęs į klientų pageidavimus bei gerindamas aptarnavimo kokybę, „Mano BŪSTAS“ iš esmės pertvarkė veiklos procesus ir pradeda teikti naujo kokybės standarto paslaugas. Tobulindama skaitmeninių įrankių arsenalą ir atsigręždama į tvarios veiklos sprendimus, įmonė...
Moderniosios technologijos vyresnio amžiaus žmogui tampa tikru iššūkiu, tačiau ne kliūtimi. Tą įrodė „Mano BŪSTO“ inicijuotas socialinis projektas, kuriame senjorai buvo mokomi naudotis išmaniąja „eBŪSTO“ platforma ir prisidėti prie tvarios aplinkos plėtojimo.
Jau...
Prieš keletą metų butą įsigijusi daugiabučių aptarnavimo lyderio „Mano BŪSTAS“ klientė jau spėjo įsitikinti teikiamų paslaugų profesionalumu bei operatyviu reagavimu į susiklosčiusias situacijas.
Paklausus Jolantos apie tai, kodėl ji kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“...
Lietuvoje vis daugiau daugiabučių namų savininkų naudojasi savitarnos siūlomomis galimybėmis ir naudomis. Tai patogu, nes daugelį einamųjų būsto priežiūros reikalų galima sutvarkyti neatsitraukus nuo kompiuterio ar kito išmanaus įrenginio.
Aiškus lyderis
Šią vasarą...